Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Не приймаються повернення: - без оформленої заявки або попереднього узгодження з менеджером; - надіслані післяплатою і неоплачені посилки; - відсутність заводської упаковки або ж їх зняття і повторне встановлення; - змін в конструкції деталей; - наявність видимих дефектів (необхідно ретельно перевіряти товар при отриманні); - наявність клею, скотчу та інших слідів установки сенсорів, дисплеїв, модулів і батарей та ін.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.